zaterdag 19 oktober 2019

Woonreportage Hiddink House juni 2019

Fotografie by Gea Laar KijkG



 Afgelopen juni hebben we naast een tuinreportage van onze tuin ook een 
woonreportage van ons huis gemaakt. De foto's zijn prachtig geworden en 
ik wil de reportage graag met jullie delen in dit Blogbericht.










      Deze gave wandlamp is gemaakt door onze handige zoon Bram Hiddink
Hij heeft de lamp gemaakt van oude materialen. Een stuk koperen buis, wat
we nog hadden liggen, snoer, een oude lampen kap en kleine onderdelen.













Favoriete lamp in Huis! 
Al 15 jaar geniet ik iedere dag van deze mooie lamp en ik heb geen seconde
 spijt gehad van deze aanschaf.
 Ik vind deze lamp in het wit het helemaal het einde! 
Hij is er in vele combinaties, maten en kleuren, ieder jaar komen er weer 
nieuwe variaties bij.
 Pas geleden in Brussel zag ik het in een pletrol kleur..wouw ook gaaf!
De Pipistrello tafellamp van Martinelli Luce ....


Onze lieve Teckel Teun, een schatje! Met wel echt de kenmerken vaneen teckel, eigenwijs, slim en grappig. Past helemaal bij ons..
En sinds kort een fotomodel. 
Hij siert de cover van de Seasons agenda van 2020   

Delfts blauw ik ben er gek op!
Recentelijk heb ik een bezoek mogen brengen aan het museum 
Dat was een hele leuke dag, ik heb genoten om al dit moois te zien. 
De experience tour was leuk en leerzaam om te doen.
Het bezoek aan de fabriek 
was heel bijzonder en de film met de geschiedenis van Royal Delft  
ook . Kortom het was een heel leuk dagje uit!


Dit is het beeldje dat ik heb gekregen van mijn kinderen voor mijn verjaardag. 
Proud Mary van Royal Delft.
Afgelopen voorjaar tijdens de Salone del mobile, de internationale designbeurs 
in Milaan, zag ik deze beeldjes voor het eerst in het Dutch Design house.
Er stond een hele collectie met grote en kleine beeldjes van Proud Mary. 
Dit is een nieuw ontwerp/product bij Royal Delft. 
Een hele enthousiaste medewerker vertelde ons het leuke verhaal 
erachter en ik was opslag verliefd.
Ik ga er zeker nog een aantal bij sparen want het is erg leuk om een 
groepje te hebben. Leuk kerstkadootje... haha





Mijn verzameling vintage vazen van West Germany.
Ik ben er helemaal weg van.... De ontwerpen, het aardewerk en de 
kleuren zijn echt prachtig!
Ondertussen groeit mijn verzameling nog steeds. 
Ik heb recentelijk een hele gave West Germany vaas gescoord in het blauw.
In  Brussel op de 
Vintage Design beurs tijdens een gezellig weekendje uit...


Boven de eettafel de zelfgemaakte lamp. Het idee was om een budget 
lamp te maken, met body en het moest van wit glas zijn. 
Dit omdat dat, het mooiste licht geeft, dan wel met de 
goede (dimbare) lampen erin Een lamp die bij de kringloop bij 
elkaar heb geprikkeld en die ik samen met mijn handige zoon 






Mooie bloemen op de vaas uit eigen tuin...













Ook deze lamp is gemaakt door onze zoon, wat zijn wij toch blij met zo'n handige creatieve zoon!